Τεχνική Υποστήριξη
Όταν ο χρήστης αντιμετωπίσει πρόβλημα το οποίο δεν μπορεί να επιλύσει μπορεί να απευθυνθεί στο HelpDesk της πλατφόρμας.
- στα τηλέφωνα 2755024094 και 6948404978 από Δευτέρα έως Παρασκευή από 08:00 μέχρι 22:00
- με Email στο kek@anaptixi-exelixi.gr
Τηλεφωνική Υποστήριξη
Η παροχή τεχνικής βοήθειας από το HelpDesk θα προωθείται στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα και θα ξεκινά με την καταγραφή του προβλήματος σύμφωνα με την περιγραφή του χρήστη.
Ο χρήστης θα πρέπει να περιγράψει το πρόβλημά του και να δώσει τα στοιχεία του ώστε να μπορεί να εντοπιστεί στην πλατφόρμα. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι:
- Ονοματεπώνυμο
- Όνομα Χρήστη
Το επόμενο βήμα είναι η αναγνώριση του προβλήματος και η αντιμετώπισή του. Ανάλογα με τη σοβαρότητα του προβλήματος μπορεί να επιλυθεί εξ αποστάσεως, είτε με τη χρήση οδηγιών και συμβουλών είτε με τη χρήση προγραμμάτων απομακρυσμένης πρόσβασης όπως για παράδειγμα το AnyDesk. Πρόκειται για ελεύθερο λογισμικό που δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου υπολογιστή. Η βασική του αρχή είναι ότι πρέπει να τρέχει και στους δυο υπολογιστές (στον Η/Υ που θα είναι ο τεχνικός και στον Η/Υ που παρουσιάζει το πρόβλημα).
Οι χρήστες μπορούν να στείλουν email στο kek@anaptixi-exelixi.gr και να αναφέρουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.